راهنمای خرید بهترین سامانه پیامکی کشور

بهترین سامانه پیامکی
راهنمای خرید بهترین سامانه پیامکی کشور تصویر 8

مقاله راهنمای خرید بهترین سامانه پیامکی کشور در انتخاب گزینه مناسب از میان پنل‌های پیامکی، شما را یاری می‌نماید. در حال حاضر پیشرفت فناوری بر تبلیغات و بازاریابی تأثیر فراوانی داشته است. شیوه‌های جدیدی مانند استفاده از پنل‌های اس ام اس بسیار گسترده‌تر از قبل شده‌اند.

جدول محتوا

با جستجو در اینترنت با شرکت‌های پنل اس ام اس زیادی مواجه خواهید شد. انتخاب بهترین پنل پیامکی در نگاه اول کار کار سختی به نظر می‌رسد. در این مقاله بر اساس تجربه کاری و سؤالات کاربران شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین پنل پیامکی در کشور را پیدا کنید. پس از خواندن این مقاله کامل ، در کمتر از ۱۰ دقیقه، به سادگی می‌توانید از بین شرکت‌های سامانه پیامکی یک برند معتبر را برای خرید بهترین پنل اس ام اس انبوه برگزینید.

انتخاب بهترین پنل ارسال پیام کوتاه

اگر بخواهید پنل اس ام اسی تبلیغاتی را برای شرکت یا سازمانی خریداری نمایید که در آن به کار شما نظارت می‌شود، خرید پنل مشکل تر خواهد شد.

در ادامه این مطلب قصد داریم نکاتی را درباره خرید سامانه پیامکی شرح دهیم؛ ما یک راهنمای کامل برای خرید پنل اس ام اس ارائه نموده‌ایم؛ در نهایت شما طبق اصول و ملاک‌های خود پنل مورد نظر را انتخاب خواهید کرد و با رعایت این نکات هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

بهترین سامانه پیامکی؟

بهترین پنل پیامکی، با توجه به احتیاجات هر شخص یا سازمانی تفاوت دارد، ممکن است برای یک نهاد، سرعت ارسال مهمترین هدف باشد و برای نهاد دیگر پشتیبانی و اصول دیگری که در این نوشتار به صورت کامل در مورد هرکدام بحث کرده‌ایم.

پنل اس ام اس را می‌توان بر اساس کیفیت و پشتیبانی ارائه سرویس، روشهای مختلف ارسال اس ام اس، شرکت حقیقی یا شرکت حقوقی، ماژول و کامپوننت وب‌سرویس، و…. طبقه‌بندی نمود، برای من داشتن افزونه اس ام اس ووکامرس، خط خدماتی بدون نیاز به سفته و سرعت ارسال اس ام اس ممکن است اصول اصلی در انتخاب بهترین پنل اس ام اسی (باتوجه به احتیاجات من) باشد و برای شخص دیگر ماژول نوبت دهی اس ام اسی.

محیط کاربری پنل

محیط کاربری پنل اس ام اس

در گام اول برای خرید بهترین پنل اس ام اس بدون توجه به زمینه کاری خود، باید به محیط کاربری سامانه پیامکی و در عین‌ حال به قابلیتهای آن توجه کرد. یکی از قابلیت‌های بهترین سامانه پیام کوتاه قابل اطمینان، این است که کاربر نرم‌افزار به‌ سهولت قادر باشد با پنل اس ام اس در ارتباط باشد. از سوی دیگر امکانات پنل اس ام اس نیز باید جوابگوی نیاز استفاده کنندگان باشد.

برای اینکه از محیط کاربری پنل ارسال پیامکی آسوده خاطر باشید، می‌توانید از شرکت‌های سامانه پیامکی دریافت نسخه آزمایشی را درخواست نمایید. در پنل اس ام اس پیامکتو امکان استفاده از نسخه آزمایشی برای کاربران امکان پذیر می‌باشد.

 مناسب بودن تعرفه سامانه پیامکی

بهترین سامانه اس ام اس می‌بایست برای سرویسهایی که ارائه می‌نماید، تعرفه مناسبی داشته باشد. اما تعرفه پایین لزوما نمی‌تواند معتبر بودن سامانه اس ام اس را تضمین نماید. باید توجه کرد که تعرفه ارسال اس ام اس بر طبق چه معیارهایی در نظر گرفته شده است. امروزه، با یک سرچ کوچک در اینترنت،‌ با سامانه‌های رایگانی مانند ippanel روبرو خواهید شد که چندان معتبر نیستند. در‌واقع عده زیادی به دلیل پشتیبانی ippanel رضایت ندارند و به سامانه‌های معتبر مراجعه می‌نمایند.

کیفیت و امنیت از تعرفه شرکت‌های سامانه پیامکی اهمیت بیشتری دارد

افراد زیادی در حین خرید سامانه پیامکی فقط به تعرفه اس ام اس توجه نموده و به صحبت‌های بی‌پایه و اساس فروشندگان سامانه اس ام اس اطمینان می‌نمایند. پیشنهاد ما این است که قیمت سامانه اس ام اس می‌بایست یک تلورانس منطقی از میانگین را دارا باشد. هنگامیکه تعرفه ارسال اس ام اس پایین تر از اپراتور می‌باشد، باید به ارائه خدمات این پنل اس ام اس مشکوک شد!‌

تعرفه مناسب فاکتوری است که در کنار موارد دیگری مانند پشتیبانی و امکانات ارائه شده معنی پیدا می‌کند. در صفحه تعرفه ارسال اس ام اس می‌توانید تعرفه ارسال اس ام اس تبلیغاتی را ملاحظه نمایید.

کیفیت و امنیت
راهنمای خرید بهترین سامانه پیامکی کشور تصویر 9

علت پایین بودن تعرفه برخی از شرکت ‌های سامانه پیامکی از نرخ اپراتور

برخی اوقات در وب‌گردی‌ها از میان بهترین شرکت‌‌های سامانه پیامکی در کشور نرخ‌هایی را می‌بینیم که از تعرفه خرید اس ام اس اپراتور نیز پایین‌تر می‌باشند؛ برخی از پنلهای اس ام اس، شماره‌های غیرفعال و تکراری را از سیستم حذف ننموده و به این شکل نرخ کم را جبران می‌نمایند.

برخی از پنل‌های اس ام اسی پیش از خرید سامانه، تعرفه‌ی پایین‌تری به شما نشان می‌دهند و پس از خرید پنل اس ام اس متوجه بالاتر بودن قیمت آن خواهید شد.. اگر شرکتی نرخی کمتر از حد منطقی اعلام نموده، بهترین انتخاب این است که نسخه آزمایشی و تستی درخواست نماییم تا بصورت دقیق از تعرفه اس ام اس و حذف شماره‌های تکراری اطمینان حاصل شود.

برنامه اندروید ارسال اس ام اس

یکی از شیوه‌هایی که استفاده از بهترین پنل اس ام اس آسان می‌کند، استفاده از برنامه اندروید ارسال اس ام اس می‌باشد. اغلب شرکت‌های ارائه کننده پنل اس ام اس تنها نسخه تحت وب را در اختیار کاربران می‌گزارند. شرکت‌های معتبر پنل اس ام اس به سلیقه مشتریان خود اهمیت داده و برای آنها اپلیکیشن ارسال اس ام اس اندروید ایجاد می‌نمایند؛ بنابراین هنگام جستجو در فهرست پنل های پیامکی، به این مورد توجه نمایید.

سابقه فعالیت برترین سامانه های اس ام اس

مدت فعالیت شرکت عرضه کننده سرویس اس ام اس از دیگر مواردی است که در زمان خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کرد. اینکه شرکت عرضه‌دهنده پنل پیامکی چند سال در زمینه خدمات اس ام اس فعالیت دارد، در کیفیت پشتیبانی پنل اس ام اس تأثیرگذار می‌باشد.

البته این مورد نسبی می‌باشد و لزوماً یک شرکت قدیمی سرویس بهتری در اختیار کاربر قرار نخواهد داد. برای آسودگی خاطر، بهتر است حداقل یک‌سال شرکت ارائه دهنده سابقه فعالیت داشته باشد و تجارب لازم را در زمینه ارسال اس ام اس و روش کاری اپراتور بدست آورده باشد. همچنین حضور در نمایشگاه‌ها و نظرات کاربران یک مزیت مثبت برای پنل اس ام اس خواهد بود. توصیه ویژه ما توجه ویژه به دستاوردهای شرکت‌ها می‌باشد.

خرید پنل پیامکی

ارائه فایل‌های راهنمای کار با سامانه پیامکی

یکی از قابلیت‌های اصلی پنل ارسال اس ام اس، آموزش می‌باشد. یک پنل اس ام اس مطمئن جهت سهولت تعامل مشتریان با پنل اس ام اس، آموزش‌هایی را به شکل ویدیو، فایل صوتی یا کتاب الکترونیکی عرضه می‌نماید. در پیامکتو نیز  راهنمای ویدیویی کار با پنل اس ام اس موجود است تا با قابلیت‌هاو شیوه کار با سامانه اس ام اس آشنا گردید.

همچنین می‌توانیم با مشاهده وبلاگ و مطالب آموزشی که دائم در وبلاگ شرکت‌ها عرضه می‌شود، تا حدودی میزان کیفیت و خدمات شرکت‌های سامانه پیامکی را بررسی نماییم. جهت یافتن بهترین پنل اس ام اس به نکات زیر توجه نمایید:

خط خدماتی رایگان برای ارسال اس ام اس‌های اطلاع رسانی

استفاده غلط از بازاریابی اس ام اسی موجب شده تا اغلب افراد پیام‌های تبلیغاتی خود را بلاک نمایند. اما برخی اوقات اس ام اس‌های تبلیغاتی می‌بایست برای همه افراد ارسال گردند. لذا داشتن خط خدماتی رایگان برای ارسال اس ام اس اطلاع‌رسانی به شماره‌های بلاک شده از نکات مهم هنگام خرید سامانه پیامکی و انتخاب بهترین آن می‌باشد.

 ارائه شفاف گزارشات پس از ارسال اس ام اس

توجه به ارائه گزارشات صحیح و شفاف بوسیله پنل اس ام اس پس از ارسال آن بسیار مهم است. بهترین پنل اس ام اس پس از هر ارسال، می‌بایست گزارشی دقیق از مراحل ارسال اس ام اس ارائه نماید. تحلیل این گزارشات به شما کمک می‌کند تا راهبرد تبلیغاتی خود را از جنبه بهره‌وری آنالیز نمایید. به این صورت نقاط قوت خود را تقویت نموده و در‌صورت وجود نقاط ضعف و مشکلات، روشهایی برای حل آنها پیدا نمایید.

ارائه گزارش شفاف

بازگشت هزینه اس ام اس‌های ناموفق

شرکت پنل اس ام اس باید تضمین نماید که هزینه اس ام اس‌های ناموفق را عودت خواهد داد. البته امروزه در بیشتر پنل های اس ام اسی هزینه پیامکهای مسدود شده بازگردانده می‌شود. با توجه به اینکه حدود ۶۰ تا ۷۰‌ درصد شماره موبایل‌ها دریافت اس ام اس تبلیغاتی را بلاک نموده‌اند، پیامک ارسال نشده هزینه قابل توجهی دارند.

دریافت خط اختصاصی رایگان با انتخاب بهترین سامانه پیامکی کشور

برای داشتن یک تعامل دوطرفه با کاربر، خط اختصاصی برای پنل پیام کوتاه با توانایی ارسال و دریافت پیامک مورد نیاز است. خط اختصاصی رایگان امکان می‌دهد که بدون پرداخت هزینه تعامل دو طرفه با مخاطب داشته باشید.

اگر نیاز دارید که خط اختصاصی را با شماره دلخواه خود تهیه نمایید، مشاهده تعرفه‌های خطوط اختصاصی پنل اس ام اس در زمان خرید پنل برای کاهش هزینه‌های جانبی الزامی است.

پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته

یکی دیگر از موارد مورد توجه در زمان خرید سامانه پیامک، پشتیبانی قدرتمند و ۲۴ ساعته پس از خرید سامانه می‌باشد. یک پنل اس ام اس معتبر می‌بایست هر زمان با مشکلی مواجه شدید بتوانید بوسیله تماس تلفنی یا ارسال تیکت با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. واحد پشتیبانی نیز می‌بایست در حداقل زمان ممکن مشکل را مرتفع نموده و شما را راهنمایی نماید.

پشتیبانی پنل

شخص حقیقی فریلنسر یا شرکت حقوقی و ثبت‌شده؟

برای انتخاب بهترین شرکت پنل اس ام اس، باید درپی سایت‌ها و شرکت‌هایی باشید که به شکل تخصصی در زمینه ارسال اس ام اس فعالیت دارند. اشخاصی که به شکل پاره‌وقت، شخصی و فریلنسر در این حوزه فعالیت دارند انتخاب خوبی نمی‌باشند؛ بنابراین توجه به نماد اعتماد الکترونیک و حضور در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها می‌تواند ملاک مناسبی جهت تشخیص فعال‌ترین پنل‌های اس ام اس در کشور باشد.

انتخاب بهترین سامانه پیامکی

پنل‌های اس ام اس پیامکتو بر اساس نیازهای کسب‌و‌کارهای گوناگون ارائه شده‌‌اند تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز و بودجه خود، یک سامانه اس ام اس ایده‌آل انتخاب نمایند. در زمان خرید پنل پیامک ابتدا می‌بایست نیازهای خود را در نظر داشته باشید. این نیازها دو بخش را شامل می‌شوند:

۱٫  در سامانه اس ام اس خود به دنبال چه امکانات و قابلیت‌هایی می‌باشید؟

قبل از خرید یک سامانه، می‌بایست هدف و نیت خود را از خرید آن مشخص نمایید. بدین صورت می‌توانید اقدام به خرید سامانه مناسب با کار خود و قابلیت‌های مورد نیازتان نمایید.

۲٫  قصد دارید چه میزان پیامک تبلیغاتی و خدماتی ارسال نمایید؟

اگر قصد ارسال مداوم بصورت ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی را دارید، توصیه ما یک سامانه اس ام اس حرفه‌ای می‌باشد که هزینه ارسال اس ام اس پایین‌تری دارد.

اگر فقط قصد دارید اس ام اس از طریق وب سرویس ارسال نمایید، خریداری بسته‌های گران‌قیمت لزومی ندارد؛ اما اگر قصد شما ارسال انبوه اس ام اس است، انتخاب بسته‌های حرفه‌ای مناسبتر است.

خرید از شرکت‌های حقوقی با فاکتور رسمی

یکی دیگر از مواردی است که به‌عنوان امتیاز به شمار می‌رود فعالیت به شکل حقوقی به همراه ارائه فاکتور رسمی است. زیرا تمامی سامانه‌های پیامکی معتبر به شکل حقوقی فعالیت نموده و اشخاصی که در سطح وب بصورت حقیقی فعالیت دارند، با خرید نمایندگی پنل پیامکی از شرکت‌های اصلی اقدام به فروش محصولات می‌نمایند.

ارائه فاکتور معتبر و رسمی در کاهش مالیات و در نهایت افزایش درآمد شما مؤثر می‌باشد؛ بنابراین همکاری با شرکت‌های معتبر به شما در کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند. این فاکتور مهم می‌تواند در تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس کشور نیز مؤثر است. همه پنل‌های پیامکی هنگام خرید شارژ ۹٪ ارزش افزوده کسر می‌نمایند و تنها شرکت‌های رسمی و معتبر ثبت شده که نماد اعتماد حقوقی دارند امکان ارائه فاکتور به کاربران را فراهم نموده‌اند.

تناسب پنل

ارائه پنل اس ام اس بر اساس نیاز کاربران

توصیه می‌شود که بر اساس نیازتان اقدام به تهیه پنل پیامکی نمایید. اگر دارای یک استارتاپ می‌باشید نیازی به تهیه پنل اس ام اس حرفه‌ای ندارید.

هنگام خرید پنل پیامکی توجه کنید که پنل امکان ارتقا داشته باشد. اگر سامانه شما دارای توانایی ارتقا باشد، می‌توانید با پرداخت مابه التفاوت سامانه خود را ارتقا دهید تا دیگر نیازی به پرداخت دوباره هزینه و انجام تنظیمات نداشته باشید.

در هنگام مقایسه شرکت‌های مختلف، به نوبت‌دهی و سرعت ارسال پیامک توجه کنید

توجه کنید که دو اصل مهم ماژول نوبت دهی پیامکی و سرعت ارسال اس ام اس می‌توانند ملاک‌های اصلی در انتخاب بهترین پنل اس ام اس (باتوجه به نیاز‌های شرکت) باشند. سرعت پایین ارسال اس ام اس مشکلات زیادی را در آینده برای کسب‌و‌کار شما بوجود می‌آورد. با خرید پنل اس ام اس از شرکت پیامکتو، از همه این مزایا و امکانات بهره‌مند خواهید شد.

پیامکتو، عرضه کننده بهترین پنل اس ام اس کشور

در این نوشتار مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید سامانه اس ام اس می‌بایست به آن‌ها توجه کرد را شرح دادیم . می‌توانید با قیاس کردن پنل های پیامکی بهترین آن را انتخاب نمایید. تیم حرفه‌ای پیامکتو یکی از برترین انتخاب های پیش‌روی شما می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره‌مند گردید.

2 دیدگاه برای “راهنمای خرید بهترین سامانه پیامکی کشور

  1. اشتراک‌ها: کاربرد سامانه پیامکی برای جلب نظر مشتریان - پیامکتو

  2. اشتراک‌ها: بانک کامل و رایگان شماره موبایل کل کشور - پیامکتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *