کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت الکترونیکی
کارت ویزیت الکترونیکی تصویر 3

کارت ویزیت الکترونیکی؛ شیوه تبلیغاتی هوشمندانه

کارت ویزیت الکترونیکی یک شیوه بروز و کارآمد جهت تبلیغات و برقراری تعامل و ارتباط پایدار با مخاطب می‌باشد. این کارت در واقع شخصیت کاری و نام تجاری شما را معرفی می‌نماید. از طریق کارت ویزیت الکترونیک قادر خواهید بود به شکل نامحدود و بدون نگرانی از مفقود شدن، برای مخاطبین خود کارت ارسال نمایید. نام دیگر آن، کارت ویزیت دیجیتال و کد CRM نیز می‌باشد.

یکی از کاربردهای جذاب پنل اس ام اس پیامکتو، کارت ویزیت الکترونیکی می‌باشد که بوسیله آن به برقراری تعامل پایدار با مخاطبین خود اقدام نمایید. شما می‌توانید از ماژول پاسخگوی اتوماتیک پنل پیامکی، بعنوان کارت ویزیت الکترونیکی بهره‌مند گردید. در‌واقع با خرید پنل اس ام اس، می‌توانید بدون پرداخت هزینه جداگانه برای واژه‌های کلیدی گوناگون مانند نشانی، شماره حساب، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و سایر موارد، کلمات کلیدی مختلفی ایجاد نمایید.

کاربردهای کارت ویزیت الکترونیکی و اس ام اسی در کسب‌و‌کارها

ایجاد کارت ویزیت الکترونیکی و ارسال آن بوسیله اس ام اس کاربردهای زیادی برای کسب‌وکارها دارد. یکی از قابلیت‌های مهم این کارت، امکان دریافت اطلاعات کامل تماس و بروز رسانی ساده اطلاعات می‌باشد. با کمک کارت ویزیت دیجیتال قادرید شماره تلفن، آدرس ایمیل، فیسبوک، کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و لینکدین خود را بصورت کامل برای مشتریان ارسال نمایید. به این صورت مخاطبان به سهولت می‌توانند با شما ارتباط برقرار نموده و اطلاعات کاملی را درباره کسب‌و‌کار شما کسب نمایند.

یکی از قابلیت‌های صدور کارت ویزیت دیجیتال ایجاد تعامل با مشتریانی است که برای اولین بار وارد فروشگاه شما می‌شوند. با پیشنهاد یک ارزش افزوده مانند کد تخفیف، از مشتری بخواهید که یک عدد را به پنل اس ام اس شما ارسال نماید تا شماره همراه این افراد در سامانه اس ام اس ذخیره گردد. به این ترتیب یک بانک ارزشمند شماره موبایل از اشخاصی که به فروشگاهتان آمده‌اند برای ارسال گروهی یا ارسال اس ام اس منطقه ای جمع‌آوری خواهید کرد. کارت ویزیت دیجیتال می‌تواند شما را در گردآوری شماره همراه مخاطبان یاری نماید.

کاربردهای کارت ویزیت الکترونیک

آیا کارت ویزیت الکترونیکی باعث افزایش فروش خواهد شد؟

با ایجاد کارت ویزیت الکترونیکی برای کسب‌وکار خود، اطلاعات تماستان را به سهولت و بهتر از قبل در اختیار مشتریان خواهید گذاشت. به اینصورت اطلاعات مخاطب در مورد نام تجاری، محصولات و خدمات شما افزایش پیدا می‌کند. این موضوع باعث جذب مشتریان جدید و ایجاد تعامل پایدارتر با مشتریان قدیمی می‌گردد. اشتراک گذاری اطلاعات کامل در مورد کسب‌وکارتان با مشتریان کمک شایانی به تبلیغات و افزایش فروش شما خواهد نمود.

 دستگاه ذخیره شماره همراه مشتریان

اگر قصد داشته باشید اطلاعات فروشگاهتان مانند شماره همراه، آدرس اینستاگرام و کانال تلگرام را به موبایل مشتری ارسال نمایید، می‌توانید دستگاه ذخیره شماره همراه تهیه نمایید. در مواقعی که مشتریان از شما خرید می‌کنند، درخواست کنید که شماره همراه خودشان را در دستگاه ذخیره شماره موبایل وارد نمایند. بدین وسیله می‌توانید هم شماره همراه مشتری را دریافت کنید و هم مشتری به اطلاعات شما دسترسی پیدا نماید.

برقراری تعامل پایدار با مشتریان با پنل اس ام اس پیامکتو

برای انجام هوشمندانه تبلیغات و ارتباط پایدار با مخاطبین خود می‌توانید از کارت ویزیت اس ام اسی استفاده نمایید. پیامکتو قابلیت ایجاد کارت ویزیت الکترونیک را فراهم نموده است. توصیه ما این است که از این قابلیت جذاب جهت برقراری ارتباط با مخاطبان و افزایش وفاداری آن‌ها بهره مند گردید.

1 دیدگاه برای “کارت ویزیت الکترونیکی

  1. اشتراک‌ها: کاربردهای سامانه پیام کوتاه - پیامکتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *