سامانه پیام کوتاه شهرداری

سامانه پیام کوتاه
سامانه پیام کوتاه شهرداری تصویر 2

در این نوشتار قصد داریم در مورد سامانه پیام کوتاه شهرداری آشنایی پیدا نماییم. شهرداری یکی از نهادهای مهم دولتی است که با مردم ارتباط زیادی دارد. در واقع یکی از مسائل مهم در شهرداری‌ها ایجاد تعامل و ارتباط با مردم و دیگر نهادها و ارگان‌ها است. در حال حاضر اغلب نهادها و سازمان‌ها با استفاده از پنل اس ام اس در جهت سهولت برقراری ارتباط با مردم تلاش می‌نمایند. شهرداری‌ها نیز بدلیل اهمیت موضوع تعامل با مردم بدنبال پنل اس ام اس هستند.

پنل اس ام اس ویژه شهرداری برای اطلاع از مشکلات شهری

شهرداری‌ها می‌توانند با تهیه سامانه پیام کوتاه پیامکتو و دریافت رایگان خط اختصاصی ویژه شهرداری‌ها، مسائل شهری را از طرف مردم دریافت نمایند و مردم می‌توانند بدینوسیله، مسائل موجود در شهر را به اطلاع مسئولان شهرداری برسانند.

در حال حاضر در بیشتر شهرها سامانه پیامکی شهرداری در جهت رفاه حال شهروندان و ارائه بهتر و مطلوب تر خدمات و همچنین اطلاع سریعتر از مشکلات شهری از سوی شهرداری‌ها  ایجاد می‌گردد.

برای تهیه یک سامانه پیام کوتاه مناسب برای شهرداری باید به موارد مورد نیاز شهرداری توجه نمود. در ادامه این مطلب امکانات لازم یک پنل اس ام اس شهرداری را بیان می‌کنیم .

خط خدماتی رایگان برای اطلاع‌رسانی پیامکی

ممکن است به دلایلی نیاز باشد شهرداری به مردم و یا همکاران اطلاع رسانی نماید و با توجه به اهمیت موضوع پیام می‌بایست به گیرنده ارسال گردد. در این مواقع می توان از خط خدماتی پنل اس ام اس که امکان ارسال اس ام اس های اطلاع‌رسانی را حتی به شماره‌های مسدود شده فراهم نموده (پیامک سفید) بهره مند شد.

  • اطلاع‌رسانی درباه وضعیت راه‌ها
  • اطلاع‌رسانی درباره طرح‌های در دست ساخت
  • ارسال اس ام اس به پرسنل شهرداری
  • ارسال اس ام اس‌های مناسبتی به شهروندان یا کارمندان

خط اختصاصی ویژه شهرداری

خط اختصاصی شهرداری که به شکل رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد امکان ایجاد تعامل دو طرفه ارسال و دریافت اس ام اس با مردم را فراهم نموده و حس همدلی و ارتباط را در مردم بوجود می‌آورد. بخشی از کارای خط اختصاصی برای شهرداری عبارتند از:

  • اطلاع از مشکلات شهر بوسیله اس ام اس
  • برقراری نظرسنجی از شهروندان
  • پیگیری مسائل کارمندان شهرداری بوسیله پیامک

ارسال اس ام اس کدپستی

ممکن است در مواردی که شهرداری قصد دارد تنها به یک منطقه از شهر اس ام اس اطلاع رسانی ارسال نماید و نیازی نباشد که این اس ام اس به تمام مردم شهر ارسال گردد. با استفاده از امکان ارسال اس ام اس از روی نقشه پنل اس ام اس پیامکتو، شهرداری قادر است تنها به یک منطقه مشخص از شهر اس ام اس ارسال نماید و هزینه‌های خود را کاهش دهد. مثلا اگر قرار باشد در محله خاصی از شهر  فعالیت‌های عمرانی صورت پذیرد، بوسیله قابلیت ارسال اس ام اس کد پستی، می‌توان فقط به منطقه مورد نظر پیام کوتاه فرستاد.

قابلیت‌های سامانه پیام کوتاه شهرداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *