خط دلیوربیس و نحوه فعالسازی آن

خط دلیور بیس
خط دلیوربیس و نحوه فعالسازی آن تصویر 2

در این نوشتار با خطوط دلیوربیس بیشتر آشنا خواهیم شد و اپراتورهای ارائه دهنده خدمات خطوط دلیوربیس را معرفی نموده و شیوه دلیوربیس نمودن خطوط اختصاصی را آموزش خواهیم داد. پس با ما همراه شوید.

خط دلیوربیس

به خطوطی از اپراتور که فقط در ازای دریافت اس ام اس بوسیله مخاطب هزینه از سامانه پیامکی شما کسر می‌گردد خط دلیور بیسdeliver base) ‎) گفته می‌شود و در صورتیکه اس ام اس به هر علتی به دست مخاطب نرسد هیچ هزینه ای از سامانه پیامکی شما کسر نخواهد شد.

اس ام اس‌های ارسال شده بوسیله پنل پیامکی به علل متعددی از جمله بلک لیست بودن، خاموش بودن، در دسترس نبودن امکان دارد به دست مخاطب نرسد.

در پنل اس ام اس پیامکتو قابلیت ارسال اس ام اس به شماره‌های مسدود بوسیله ارسال اس ام اس با سیمکارت موجود است و تمام هزینه اس ام اس‌هایی که به علت بلک لیست به گوشی مخاطب ارسال نگردد به سامانه اس ام اس کاربر بصورت اتوماتیک و سیستمی برگشت داده می شود. یکی از امتیازات استفاده از خطوط دلیور بیس این است که حتی اگر شخصی اس ام اس تبلیغاتی فعال داشته باشد و در آن لحظه گوشی مخاطب در دسترس نباشد یا گوشی وی خاموش باشد هزینه‌ای برای ارسال اس ام اس کسر نخواهد شد.

اپراتورهای دلیور بیس

در گذشته فقط اپراتور ۲۰۰۰ خطوط دلیور بیس را ارائه می نمود، اما در حال حاضر امکان تبدیل خطوط اختصاصی ۵۰۰۰۱ به خط دلیوربیس نیز وجود دارد. البته در پنل پیامکی پیامکتو نیز خط دلیور بیس بصورت اشتراکی در پنل اس ام اس کاربران موجود نمی‌باشد و کاربران می‌توانند اقدام به تهیه خط اختصاصی دلیوربیس نمایند. پس در حال حاضر اپراتورهای ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰۱ امکان ارائه خطوط اختصاصی را به صورت دلیوربیس به مشتری دارا می‌باشند.

توجه داشته باشید که پس از تبدیل خطوط اختصاصی به خط دلیوربیس تعرفه پیامک‌های اپراتور ۵۰۰۰۱ برای ارسال اس ام اس‌های عادی ۱۵% افزایش می‌یابد و در صورتیکه اس ام اس خطوط همراه اول به هر علتی به موبایل مخاطب ارسال نشود هزینه اس ام اس به پنل برگشت داده خواهد شد و خطوط ایرانسل قابلیت استفاده از سرویس دلیوربیس را دارا نمی‌باشند.

1 دیدگاه برای “خط دلیوربیس و نحوه فعالسازی آن

  1. اشتراک‌ها: نحوه ارسال اس ام اس گروهی - پیامکتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *