قوانین و مقررات پیامکتو

۱- پیامکتو از زیر ساخت IPPANEL استفاده می کند و کلیه سرویس ها از مبدا این شرکت می باشد. آی پی پنل بیشترین میزان کاربر در ایران و بالاترین نرخ ارسال را در ایران داراست

۲- پنل های پیامکی خریداری شده توسط شما به این سامانه متصل می گردند و سرویس رسانی از این سامانه انجام می گردد قابل ذکر است که زیر ساخت آی پی پنل با سرویس های بزرگی مثل اسنپ ، دیجی کالا ، ترب و … خدمات رسانی می کند.

۳- اختلالات کشوری اینترنت، شلوغی سامانه ها در مناسبت های خاص مثل انتخابات، حراج جمعه سیاه (بلک فرای دی)، اختلالات مخابراتی کل کشور و … بخشی از روال پنل های پیامکی در کل دنیاست و طبیعتا مسئولیتی در این قبال نداریم، سعی ما بر رفع مشکلات سامانه تاحد ممکن می باشد ولی مواردی مانند اختلالات مخابراتی در حیطه قدرت ما نیست.

۴- مبلغ پرداخت شده برای پنل مقطوع می باشد و پس از استفاده و تست قابل بازگشت نخواهد بود. همچنین شارژ های استفاده شده توسط شما و پیامک های ارسالی نیز قابل بازگشت نیست.

۵- آموزش های پنل در صفحه آموزش ها از منوی بالای سایت در دسکتاپ و در منوی کناری در گوشی قابل دسترسی می باشد.

۶- مسئولیت ارسال هرگونه پیام غیر اخلاقی، اشتباه، گمراه کننده؛ و یا حتی اشتباه شخصی شما بر عهده خودتان می باشد و هزینه ارسال به شماره های اشتباه توسط شما قابل بازگشت نیست.

۷- در صورتی که هیچ دانش فنی نداشته باشید بهتر است از شخص آشنا به اینترنت و کامپیوتر کمک بگیرید و ویدئو های آموزشی را در اختیار ایشان قرار بدهید.

۸- هزینه پیامک قبل از ارسال را با استفاده از دکمه محاسبه مشاهده کنید سپس اقدام به ارسال بفرمایید

۹- هر ساله با توجه به تصویب هیئت دولت و مخابرات کشور ممکن است تغییراتی در تعرفه ها و مالیات صورت بگیرید که از طریق صفحه تعرفه ها به شما اعلام می کنیم.