ارسال انبوه پیامک با تلفن ثابت

پیامک با تلفن ثابت
ارسال انبوه پیامک با تلفن ثابت تصویر 4

ارسال انبوه پیامک با تلفن ثابت یکی از کاربردهای پنل اس ام اس می‌باشد، بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که ارسال اس ام اس بوسیله شماره تلفن ثابت امکان پذیر نمی‌باشد، اما شما قادر خواهید بود بدون خرید یا استفاده از هیچ سخت افزاری از شماره تلفن ثابت ۰۲۱ و ۰۲۶ جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه بهره‌مند شوید.

استفاده از خط ثابت ۰۲۱ برای فرستادن اس ام اس حس اطمینان بیشتری را در کاربر ایجاد نموده و مخاطب احساس می‌کند که از سوی یک مجموعه معتبر اس ام اس دریافت نموده است، در نهایت احتمال مشاهده شدن اس ام اس شما و تاثیر آن بشدت بالا می‌رود. در ادامه چگونگی ارسال پیام کوتاه با تلفن ثابت را بررسی خواهیم کرد.

چگونگی دریافت خط ثابت برای ارسال اس ام اس

دریافت خط ثابت

ابتدا قبل از هر چیز باید یک پنل اس ام اس تهیه نموده، پس از خرید پنل اس ام اس می‌توانید نسبت به ثبت درخواست جهت فعال نمودن شماره ثابت اقدام کنید.
خط ثابت ارسال اس ام اس برای اشخاص حقیقی دارای مجوز کسب یا اسکرین‌شات از اینماد و برای اشخاص حقوقی با ارائه آگهی تأسیس، روزنامه رسمی و معرفی‌نامه مقدور می‌باشد.
شایان ذکر است که ارسال پیام کوتاه با خط ثابت هزینه‌ای برای قبض تلفن شرکت شما نخواهد داشت. فقط لازم است سامانه اس ام اس خود را شارژ کنید و پیام کوتاه ارسال نمایید.

هزینه ثبت خط اختصاصی جهت ارسال اس ام اس با خط ثابت

برای ارسال انبوه پیامک با تلفن ثابت شرکت می بایست پس از ارسال مدارک لازم و تایید درخواست هزینه خط ثابت برای ارسال پیامک را پرداخت نموده تا بتوانید از این خط برای ارسال و دریافت اس ام اس بهره‌مند گردید.

نرخ ثبت خط تلفن ثابت جهت ارسال اس ام اس مبلغ ۱۵۰ هزار تومان است که شما پس از پرداخت این مبلغ و ارائه مدارک از خط ثابت برای ارسال اس ام اس استفاده خواهید نمود.

مدارک مورد نیاز متقاضیان حقیقی خط ثابت اس ام اس

  • کپی کارت ملی
  • کپی مجوز کسب یا عکس (اسکرین شات) از صفحه اینماد

مدارک لازم برای متقاضیان مستاجر

در صورتی که مایل به ثبت خط اختصاصی هستید که مالک خط فرد دیگری است و شما به عنوان مستاجر در آن محل ساکن هستید، می بایست اجاره نامه ملک که نام شما به عنوان مستاجر و نام صاحب خط به عنوان مالک در آن ذکر شده باشد را جهت ثبت خط  اختصاصی ثابت ارایه دهید.

مدارک مورد نیاز متقاضیان حقوقی خط ثابت اس ام اس

  • کپی کارت ملی فرد نماینده از سوی شرکت
  • کپی معرفی‌نامه نماینده در سربرگ شرکت
  • آگهی تاسیس، روزنامه رسمی

توجه داشته باشید که فقط ارسال تصویر مدارک گفته شده در بالا کافی است و نیازی به ارسال پستی ندارد.

خط ثابت ۰۲۱ مجازی برای ارسال اس ام اس

امکان دریافت خط اس ام اس تلفن ثابت برای پیش شماره‌های شهرستان موجود نمی‌باشد. اما این امکان برای همه افراد (حتی افراد حقیقی) وجود دارد تا اقدام به دریافت خط مجازی با پیش شماره ۰۲۱۰۰۰ نمایند. این خط هم مانند دیگر خطوط اختصاصی پیامکی ویژگی ارسال و دریافت اس ام اس را دارا می‌باشد. مزیت استفاده از این روش تفاوت بین اس ام اس‌های ارسال شده شما با اس ام اس‌های تبلیغاتی ارسال شده با پیش شماره‌ه اپراتورهای ۱۰۰۰ ،۲۰۰۰ و … می‌باشد و این تمایز موجب اعتبار و هویت برند شما می‌گردد.

امتیازات استفاده از خط ثابت برای ارسال اس ام اس

  • قابلیت دریافت اس ام اس از سوی مخاطب
  • برقراری ساده‌تر تماس برای مخاطب و ایجاد حس اطمینان
  • تعرفه پایین فرستادن اس ام اس
  • بی‌نیازی از نوشتن شماره تماس در متن پیام
  • قابلیت خدماتی کردن خط ثابت

ارسال اس ام اس با خط ثابت چه معایبی دارد؟

  • عدم ارائه به اشخاص حقیقی فاقد جواز کسب
  • محدودیت ارسال اس ام اس دارای لینک
  • عدم پشتیبانی پیش شماره‌های شهرستان

با اینکه امکان ارسال اس ام اس لینک دار برای خطوط ۰۲۱ میسر نمی‌باشد، اما اپراتورهای ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰ به سادگی ارسال لینک را برای شما امکان‌پذیر می‌نمایند. در پنل اس ام اس پیامکتو کلیه پیش شماره‌های مخابراتی برای ارسال اس ام اس به شکل پیش فرض موجود است و شما می‌توانید از این خطوط به دلخواه بهره‌مند گردید. البته در صورتیکه بخواهید بوسیله خط ۰۲۱ اس ام اس لینکدار ارسال نمایید می‌توانید بوسیله تیکت پشتیبانی اطلاع داده تا برای لینک مدنظر شما قابلیت فرستادن اس ام اس با خط ثابت فعال گردد.

ضوابط خدماتی شدن خط ثابت

خطوط پیامکی ۰۲۱ به صورت پیش فرض تبلیغاتی می‌باشند و شما تنها قادرید به کسانیکه دریافت اس ام اس تبلیغاتی آنها فعال می‌باشد اس ام اس ارسال کنید. اگر قصد دارید به کسانیکه اس ام اس‌های تبلیغاتی خود را بلاک نموده‌اند پیامک اطلاع‌رسانی ارسال نمایید می‌بایست خط ثابت خود را خدماتی نمایید. در مقاله راهنمای ثبت خط خدماتی پیامکتو شیوه خدماتی کردن خطوط را کاملا شرح داده‌ایم.

مدارک لازم جهت خدماتی کردن خط ثابت

برای خدماتی کردن خط تلفن ثابت می‌بایست خط در مخابرات به شکل حقوقی ثبت گردد و به همراه ارائه سفته به مبلغ یکصد میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا به نشانی پستی فرستاده شود.

مدارک لازم

فرم تعهدنامه خدماتی ۰۲۱ (اپراتور خط ثابت ارسال اس ام اس)

در این مقاله نحوه ارسال انبوه پیامک با تلفن ثابت را توضیح دادیم و به بررسی مزایا و معایب آن پرداختیم. مطمعنا ارسال پیامک با تلفن ثابت شرکت می‌تواند باعث شود که نام برند و شماره تماس شما در ذهن مخاطب ماندگار شود.  از آنجایی که دریافت خط ثابت برای ارسال پیامک هزینه زیادی ندارد می‌توانید در کنار سایر خطوط پیامکی این خط را نیز دریافت کنید. هزینه دریافت خط ثابت را می‌توانید در صفحه تعرفه خطوط اختصاصی فراز اس ام اس مشاهده نمایید.

اگر درمورد ارسال انبوه پیامک با تلفن ثابت سؤال دارید، می‌توانید با شرکت پیامکتو تماس بگیرید تا همکاران ما به شما مشاوره دهند.

ارسال پیامک با خط ثابت به خرید سخت افزار نیاز دارد؟

ارسال انبوه پیامک با تلفن ثابت مستلزم خرید سخت افزار نمی‌باشد، شما با خرید پنل اس ام اس از پیامکتو می توانید بدون خرید سخت افزار بوسیله خط تلفن ثابت اس ام اس ارسال نمایید.

آیا خط ثابت ۰۲۱ و ۰۲۶ قابلیت ارسال پیامک به شماره مسدود (بلک لیست) را دارد؟

خطوط تلفن ثابت برای ارسال اس ام اس به صورت پیشفرض فقط به کسانیکه دریافت پیامک تبلیغاتی انها فعال باشد اس ام اس ارسال می نماید، برای اینکه بتوانید از طریق خط ثابت به شماره های پلاک اس ام اس ارسال نمایید می بایست خط ثابت را به خط خدمتی تبدیل نموده یا اینکه بوسیله خط سیمکارت شرکت پیامکتو به کسانیکه دریافت اس ام اس تبلیغاتی را بلاک نموده‌اند اس ام اس ارسال نمایید. ( مقاله ارسال اس ام اس با سیم کارت را ملاحظه نمایید)

آیا ارسال اس ام اس با خط ثابت مجوز نیاز دارد؟

برای ارسال انبوه پیامک با تلفن ثابت بوسیله پنل پیام کوتاه اگر خط به شکل حقیقی ثبت شده باشد می‌بایست جواز کسب ارسال گردد و ثبت شدن خط بصورت حقوقی ارسال مدارک شرکت جهت فعال سازی خط ثابت کفایت می کند.

2 دیدگاه برای “ارسال انبوه پیامک با تلفن ثابت

  1. اشتراک‌ها: دریافت خط خدماتی چه شرایطی دارد؟ - پیامکتو

  2. اشتراک‌ها: آموزش نصب واتساپ با شماره تلفن ثابت - پیامکتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *