وب سرویس ارسال اس ام اس بوسیله الگو

ارسال اس ام اس بوسیله الگو
وب سرویس ارسال اس ام اس بوسیله الگو تصویر 2

اگر بدنبال کانال بازاریابی مطمئن می‌باشید و قصد دارید در هر لحظه یک مشتری جدید پیدا کنید، ارسال اس ام اس بوسیله الگو راه‌حل ایده‌آلی برای شما می‌باشد. یکی از هدفمندترین شیوه‌های بازاریابی اس ام اسی برای اغلب کسب‌وکارها، ارسال پیامک بوسیله پترن می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد ارسال اس ام اس بوسیله الگو صحبت کنیم، دلیل استفاده ارسال اس ام اس از طریق پترن را بیان کنیم، شیوه ساخت الگو برای پنل اس ام اس را شرح دهیم.

    ارسال از طریق الگو چیست؟

    اولین سوال پیش رو این است که ، ارسال از طریق الگو چیست و چرا باید از این روش استفاده نماییم؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانیم که برای ارسال اس ام اس وب‌سرویس دو روش ارسال اس ام اس در دسترس می‌باشد:

    ارسال اس ام اس از طریق URL

    ارسال اس ام اس از طریق الگو

    ارسال اس ام اس با کد دسترسی یا API

    در حالت کلی در حالت URL و API به دلیل پیام از سمت واحد مانیتورینگ چک می‌شود اس ام اس با یک تا دو دقیقه تأخیر ارسال خواهد شد. این نوع ارسال برای اس ام اس‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی مناسب می‌باشد. روش ارسال اس ام اس از طریق URL قبلا مورد بررسی قرار گرفته و در این مقاله قصد داریم روش ارسال اس ام اس از طریق الگو را از صفر تا صد شرح دهیم، با ماه همراه باشید تا اس ام اس‌های شما از این پس در کمتر از ۵ ثانیه ارسال گردد.

    دلیل ارسال اس ام اس بوسیله الگو چیست؟

    برای ارسال اس ام اس دو نوع وب‌سرویس وجود دارد، وب سرویس url و وب سرویس بر مبنای پترن، در وب سرویس url شما کلیه متن اس ام اس را خودتان بوسیله وب سرویس ارسال می‌نمایید، به علت حساسیت بالای خطوط خدماتی، باید متن ارسال شده شما از سوی مانیتورینگ بررسی شود که این امر موجب تاخیر (۱ الی ۲ دقیقه) در تایید و ارسال اس ام اس خواهد شد.

    برخی مواقع ماهیت بعضی از اس ام اس‌ها به شکلی است که باید اس ام اس به شکل آنی ارسال گردد، در این مواقع وب‌سرویس ارسال اس ام اس بوسیله الگو وارد عمل شده و به شما کمک می‌کند که اس ام اس‌های وب‌سرویس شما سریعا بوسیله خط خدماتی (با پترن مشخص) ارسال گردند.

    ارسال اس ام اس بر اساس پترن چیست؟

    در ارسال اس ام اس وب‌سرویس بوسیله الگو، شما متن کلی اس ام اس را مشخص نموده و فقط در صورت لزوم متغیر قرار خواهید داد، بنابراین کلیت متن شما ثابت می‌باشد و یک مرتبه واحد مانیتورینگ متن اس ام اس را مشاهده و تایید می‌نماید، در صورتی که متن اس ام اس تبلیغاتی نباشد یک کد الگو در دسترس شما قرار خواهد گرفت. هنگامیکه شما بوسیله این الگو اقدام به ارسال اس ام اس نمایید، بدون تایید ناظر انسانی اس ام اس ارسال می‌گردد و اس ام اس ارسالی در کمتر از ۵ ثانیه به دست مخاطب خواهد رسید.

    ارسال اس ام اس بوسیله الگو برای اس ام اس کد فعال سازی OTP، تشکر بعد از خرید مشتری از سایت و هر موردی که قصد دارید اس ام اس شما در کسری از ثانیه ارسال گردد می‌توانید از وب سرویس اس ام اس استفاده نمایید تا پیام کوتاه به سرعت ارسال گردد.

    افزونه‌های اس ام اسی سازگار با ارسال بوسیله الگو

    با توجه استفاده بالای کاربران از سیستم های مشترک، برای بعضی سیستم‌های مدیریت محتوا و سایت سازها افزونه با توانایی ارسال اس ام اس با الگو را مهیا نموده‌ایم تا اس ام اس به سرعت ارسال گردد و نیازی به پرداخت هزینه به برنامه نویس نباشد.

    1 دیدگاه برای “وب سرویس ارسال اس ام اس بوسیله الگو

    1. اشتراک‌ها: ارسال سریع اس ام اس کد فعالسازی - پیامکتو

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *